Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ;


Με δεδομένο ότι οι μηχανές αναζήτησης έχουν αντικαταστήσει τους παραδοσιακούς τρόπους αναζήτησης πληροφοριών, καθίσταται σαφές ότι ως δικηγόροι, θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο να αποκτήσουμε «διαδικτυακή παρουσία»

Το διαδίκτυο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, καθώς το χρησιμοποιούμε σχεδόν σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας. Mας δίνει τη δυνατότητα να ενημερωθούμε, να επικοινωνήσουμε, να χαλαρώσουμε ενώ πλέον λειτουργεί και ως επαγγελματικό εργαλείο. Οι περισσότεροι από εμάς καταφεύγουμε στο διαδίκτυο προκειμένου να αναζητήσουμε λύση για ο,τιδήποτε μας απασχολεί, το ίδιο δε, ενδέχεται να πράττουν και οι υποψήφιοι πελάτες μας, οι οποίο βρίσκονται αντιμέτωποι με κάποιο νομικό ζήτημα.

Με δεδομένο ότι οι μηχανές αναζήτησης έχουν αντικαταστήσει τους παραδοσιακούς τρόπους αναζήτησης πληροφοριών, καθίσταται σαφές ότι ως δικηγόροι, θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο να αποκτήσουμε «διαδικτυακή παρουσία». Αρχικά, καλό θα ήταν να ενδιαφερθούμε για τη δημιουργία μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας. Μια ιστοσελίδα συμβάλλει στην προώθηση των παρεχόμενων υπηρεσιών μας ενώ πέρα από μέσο προβολής του δικηγορικού μας προφίλ, μπορεί να παίξει μείζονα ρόλο και στην ανάδειξή μας μέσα στο δικηγορικό κυκεώνα. Μια ολοκληρωμένη ιστοσελίδα, η οποία έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες των πελατών θα μας βοηθήσει να ξεχωρίσουμε μέσα στο νέο, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό δικηγορικό χώρο και θα προσδώσει προστιθέμενη αξία στην επαγγελματική μας εικόνα.

Επίσης, μια ιστοσελίδα αποτελεί την πρώτη εντύπωση που αποκομίζει ο υποψήφιος πελάτης και ενδέχεται να επηρεάσει την απόφαση επιλογής δικηγόρου καθώς μια σαφής και περιεκτική παρουσίαση των βασικών στοιχείων της εταιρείας ή του γραφείου μας – τομείς εξειδίκευσης, βιογραφικό σημείωμα, στοιχεία επικοινωνίας – θα δώσει μια θετική πρώτη εικόνα για το είδος και την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα του Πανεπιστημίου Επιστήμης και Τεχνολογίας του Missouri (Missouri University of Science and Technology), η μέση διάρκεια που χρειάζεται ο παρατηρητής μιας ιστοσελίδας για να διαμορφώσει μια πρώτη εντύπωση είναι μόλις 200 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Μια αδιάφορη από άποψη σχεδιασμού και περιεχομένου ιστοσελίδα θα αποτρέψει άμεσα τους ενδιαφερόμενους πελάτες από οποιαδήποτε περαιτέρω ενέργεια επικοινωνίας.

Συνεπώς, η δημιουργία μιας οργανωμένης και αξιοπρεπούς επαγγελματικής ιστοσελίδας σε συνδυασμό με μια σειρά άλλων πρόσθετων στοιχείων, όπως άρθρα, νομικά νέα ή πηγές νομικής πληροφόρησης θα ενισχύσουν την αρχικά δημιουργηθείσα εντύπωση. Παράλληλα, μια ιστοσελίδα μπορεί να αποτελέσει το θεμέλιο για να «οικοδομήσουμε» μια ολοκληρωμένη παρουσία στο διαδικτυακό κόσμο και να διαμορφώσουμε μια «στρατηγική marketing». Σε κάθε περίπτωση, η ύπαρξη μιας ιστοσελίδας δεν μπορεί να λειτουργήσει ως αποκλειστικό επικοινωνιακό εργαλείο αλλά μπορεί να αποτελέσει το «κλειδί» προσέλκυσης νέων πελατών, στο πλαίσιο μάλιστα της ψηφιο-κεντρικής τάσης των σύγχρονων ανθρώπων.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειονότητα των συναδέλφων μας ήδη απολαμβάνει τα οφέλη του διαδικτύου έχοντας θέσει το συγκεκριμένο τεχνολογικό μέσο στις υπηρεσίες του «νομικού ανταγωνισμού». Όταν ο υπόλοιπος νομικός κόσμος εξελίσσεται και ακολουθεί τα νέα τεχνολογικά δεδομένα, είναι σαφές ότι η έλλειψη «διαδικτυακής παρουσίας», μας θέτει ουσιαστικά εκτός ανταγωνισμού. Συμπερασματικά, καθίσταται αντιληπτό ότι ως σύγχρονοι δικηγόροι οφείλουμε να προσαρμοζόμαστε στις εξελίξεις και να αναζητούμε συνεχώς νέους τρόπους προβολής των υπηρεσιών μας, ξεπερνώντας τα παραδοσιακά πρότυπα προσωπικών δημοσίων σχέσεων. Το διαδίκτυο προσφέρει σημαντικό αριθμό τέτοιων ευκαιριών, η αξιοποίηση των οποίων θα συμβάλλει στην επαγγελματική εξέλιξη και θα δώσει ιδιαίτερη ώθηση στη δικηγορική μας καριέρα.

http://www.lawnet.gr/

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ σχολιάστε κόσμια