Υπερψηφίστηκε επί της αρχής, από τη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για την απελευθέρωση της αγοράς των υπεραστικών επιβατικών συγκοινωνιών, των ταξί και των σιδηροδρόμων.
Το νομοσχέδιο υποστηρίχτηκε από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜ.ΑΡ και καταψηφίστηκε από ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ.
Κατά την ακρόαση των ενδιαφερόμενων φορέων αποτυπώθηκαν τα αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα στην αγορά των υπεραστικών συγκοινωνιών, με τους εκπροσώπους των σχετικών συνδέσμων και οργανώσεων να εκφράζουν την πεποίθηση, ότι με το νομοσχέδιο διατηρούνται ακόμη συνθήκες που «οδηγούν εκ νέου σε ασφυκτικό ολιγοπωλιακό καθεστώς». Έντονες υπήρξαν επίσης και οι αντιδράσεις κατά της ιδιωτικοποίησης του βραχίονα των σιδηροδρόμων, ο οποίος προωθείται μέσω του εν λόγω νομοσχεδίου[PDF].
Σημειώνεται τέλος, ότι ο υπουργός Μεταφορών, κ. Μ. Χρυσοχοΐδης υπεραμύνθηκε των «ανοιχτών» αγορών, επικαλούμενος διεθνή παραδείγματα χωρών, όπως η Κίνα, η Ρωσία, η Βραζιλία και η Ινδία, οι οποίες, όπως δήλωσε, «ιδιωτικοποιούν σημαντικούς τομείς προς επίτευξη της ανάπτυξης και περιορισμό της οικονομικής εξαθλίωσης των πολιτών».
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ σχολιάστε κόσμια